3-А клас
Класний керівник - Кудринецький Сергій Антонович
У класі навчається - 16 учнів
- 11
- 5
03.02.2022 |
ЧЕТВЕР |
Літературне читання | "В палаці чарівних казок", "Братик сяйвик" - (закріпл.) |
Математика | Скласти 12 виразів на множення на розрядне число, 2 задачі на 3 дії. | ||
Фізична культура | Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #4 (відео в групі) | ||
Українська мова | Змінювання іменників за відмінками (перегляд відео) | ||
Дизайн і технології | Виготовлення рухомої іграшки (перегляд відео) | ||
Іноземна мова | Повсякденні справи та розваги - с.66(зош) викон .вправу перегляд відео в групі | ||
Математика | Множення на розрядне число - завд.142,143,145 (усно), 144,146,147,148,149,150(птсьм) | ||
02.02.2022 | СЕРЕДА | Українська мова | навчальний диктант(відео в групі) |
Літературне читання | робота з дитячою книгою. дитячий детектив | ||
Я досліджую світ | Як підтримувати різноманітність рослин на Землі (відео) | ||
01.02.2022 |
ВІВТОРОК |
Літературне чит. | Діагностувальна робота. Аудіювання - перегляд відео в групі |
Математика | Множення і ділення круглих чисел - № 133,135,136(усно), 137,138,139,140,141(письм) | ||
Українська мова | Число та рід іменника - Творча робота над текстом | ||
Інформатика |
Знаходження та виправлення помилок в алгоритмах - відеоурок в групі |
||
Образотворче мист. | Малювання фантастичного будинку | ||
Фізична культура | Зимові види спорту - відео в групі | ||
31.01.2022 |
ПОНЕДІЛОК |
Літературне чит. | "Братик Мяйвик" - знаходження фактів, понять, відомостей |
Іноземна мова | Що у нас сьогодні на обід? - відеоурок в групі с.65(зош) | ||
Математика | № 122,124,126,127,128,129(письм),123,125(усно) Д/З № 131,132 | ||
Українська мова | впр.200(усно),201,202(письм),Д/З впр.203 | ||
Я досліджую світ | Рослини в житті людин7и с.87-88(відео в групі) | ||
ДАТА |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
РОЗКЛАД УРОКІВ |
ЗАВДАННЯ |
07.02.2022 | ПОНЕДІЛОК | Літературне чит. | "Розлилися води" - с.104-105 |
Іноземна мова | Час цікавих історій - с.87-88, впр.с.69(зош) | ||
Математика | Ділення круглого числа на розрядне - №151,152(усно),153-160(письмово), 166-167(усно), 161-165,168-169(письмово) | ||
Українська мова | РЗМ - Скласти текст-міркування "навіщо людині знання" | ||
Я досліджую світ | Неповторність різноманітного світу тварин - с.91-92 | ||
08.02.2022 | ВІВТОРОК | Літературне чит. | "Чому він чумацький" - с.105-106 |
Математика | Діагностувальна робота - завдання в групі | ||
Українська мова | Повторення вивченого про іменник | ||
Інформатика | Створення лінійних алгоритмів - відеоматеріали в групі | ||
Образотворче мист. | У світі реального та уявного - мал фантастичної тварини | ||
Фізична культура | Ранкова руханка (відео в групі) | ||
09.02.2022 | СЕРЕДА | Іноземна мова | Час усе повторити - зош.с.70 |
Математика | № 170,171,175-177(письм), 172-174(усно) | ||
Українська мова | Діагностувальна робота | ||
Літературне читання | "Задивлений у небо" - с.107 | ||
Я досліджую світ | Як комахи заселили нашу планету - відео в групі | ||
10.02.2021 | ЧЕТВЕР | Літературне читання | Уривок з повісті "Тарасові шляхи" - с.108-113 |
Математика | #178,180-182(п), 179,183(у); д/з № 184,185 | ||
Фізична культура | Ранкова руханка (відео в групі) | ||
Українська мова | Аналіз діагностувальної роботи - впр.204(у), 205-207(п),д/з впр.208 | ||
Дизайн і технології | Створення роборуки з використ. шарнірних з'єднань | ||
11.02.2021. | П"ЯТНИЦЯ | Я досліджую світ | Як риби пристосувалися до життя у водоймах - с.94-95 |
Іноземна мова | Моє портфоліо - с.91(підр), повт.слова (с.74-90) | ||
Математика | № 186-189,193,194 (п);190-192 (у); д/з № 194,195 | ||
Музичне мистецтво | "Щебетала пташечка", "Музичні інструменти та їх звуки" - відео в групі | ||
Хореографія | Ронд де жамб партер (відео в групі) |
3-Б клас
Класний керівник - Жив'єцька Валентина Григорівна
У класі навчається - 17 учнів
- 8
- 9
Я досліджую світ | Застосовуємо знання щодня | ||
Літературне читання | Розвиток умінь застосовувати різні види переказу тексту | ||
03.02.2022 | ЧЕТВЕР | Математика | Ділення круглого числа на розрядне. № 152 усно, 153-160 письмово |
Українська мова | Складання тексту-міркування "Навіщо людині знання" | ||
Фізична культура | Дистанційне навчання на уроці фізичної культури #4 (відео в групі) | ||
Я досліджую світ | Як підтримувати різноманітність рослин на Землі (перегляд відео) | ||
Іноземна мова | Розпорядок дня - с.66 впр.1,2(друк.зош) | ||
02.02.2022 | СЕРЕДА | Математика | Мнорження на розрядне число -(закріпл) - перегляд відео в групі |
Українська мова | Змінювання іменників за питаннями - впр.200,202(усно), 201,203(письм) | ||
Образотворче мист. | Чарівні дива - намал.фантастичнийбудинок | ||
Іноземна мова | Що у нас на обід - вправи 1,2 с.65(друк.зош) | ||
Літературне чит. | Робота з дитячою книгою. Дитячий детектив (перегляд відео) | ||
01.02.2022 | ВІВТОРОК | Математика | Множення на розрядне число. №142,143,145(усно), 144,146,147,148,149 |
Українська мова | Змінювання іменників за числами і родами | ||
Дизайн і технології | Виготовлення рухомої іграшки(перегляд відео) | ||
31.01.2022 |
ПОНЕДІЛОК |
Літературне чит. | Діагностувальна робота.Аудіюсання. |
Математика | № 133,135,136(усно), 134,137,138,139,140,141(письм) | ||
Інформатика |
Знаходження і виправлення помилок в алгоритмах - відеоурок в групі | ||
Українська мова | Число та рід іменників | ||
Фізична культура | |||
ДАТА |
ДЕНЬ ТИЖНЯ |
РОЗКЛАД УРОКІВ |
ЗАВДАННЯ |
07.02.2022 | ПОНЕДІЛОК | Літературне чит. | Чому він Чумацький? - с.105-106 |
Математика | Повторення вивченого - переглянути відео в групі | ||
Інформатика | Створення лінійних алгоритмів - відеоматеріали в групі | ||
Українська мова | Повторення - Іменник, переглянути відео в групі | ||
Фізична культура | Ранкова руханка (відео в групі) | ||
08.02.2022 | ВІВТОРОК | Іноземна мова | Урок домашнього читання - впр.1,2 с.69(зош) |
Літературне чит. | "Задивлений у небо" с.107 | ||
Математика | Діагностувальна робота(завдання в групі) | ||
Українська мова | Закріплення вивченого про іменник | ||
Дизайн і технології | Створенняроборуки з використанням шарнірних з'єднань | ||
09.02.2022 | СЕРЕДА | Я досліджую світ | Як комахи заселили нашу планету - відео в групі |
Іноземна мова | Час усе повторити - с.70 впр.1,2 | ||
Математика | Порівняння задач з подібним сюжетом № 173,175(у), 170-172,174-176(п) | ||
Українська мова | Діагностувальна робота | ||
Образотворче мист. | Малювання фантастичної тваврини | ||
10.02.2022 | ЧЕТВЕР | Я досліджую світ | Як риби пристосувались до життя у водоймах |
Літературне читання | Уривок з повісті "Тарасові шляхи" - с.108-110 | ||
Математика | завдання 179,181,183-(у), 178,180,182,184,185-(п) | ||
Українська мова | Прикиетник як частина мови - впр.204 (у); 205-208 (п). | ||
Фізична культура | Ранкова руханка (відео в групі) | ||
11.02.2022 | П"ЯТНИЦЯ | Я досліджую світ | Чому земноводні мають таку назву - відео в групі |
Математика | № 191-194 (у);186-190,195,196 (п) | ||
Іноземна мова | Мовне портфоліо - с.91 впр.1,2,3 | ||
Літературне читання | О.Іваненко "Чорний шлях" - с.110-113 | ||
Музичне мистецтво | "Щебетала пташечка", "Музичні інструменти та їх звуки" - відео в групі | ||
Хореографія | Ронд де жамб партер (відео в групі) |